Dobra nowina!

Cześć!

W ostatnim wpisie opowiedziałem przebieg swojej pierwszej rozmowy o pracę na stanowisko Młodszy Programista. Ostatecznie jednak wtedy nie otrzymałem zatrudnienia.

Minął niecały tydzień, już powoli przygotowywałem się do dalszych poszukiwań,  w zakładkach zaczęły się gromadzić linki ofert, kiedy niespodziewanie otrzymałem telefon. Z ofertą pracy! Byłem równie zaskoczony, co zadowolony z tego faktu. Oczywiście, przyjąłem tę propozycję. Kategoria rekrutacja znacząco na tym ucierpi, niestety. Nie spowoduje to jednak pustki na tym blogu, w żadnym wypadku.

Skomentuj

