Rekrutacja

Cześć!

Dzisiaj dostałem zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko Młodszego Programisty. To będzie moja pierwsza rozmowa rekrutacyjna, więc stres na pewno się pojawi – nie mam co do tego wątpliwości. Był to drugi etap rekrutacji, pierwszym było wykonanie 3 zadań na platformie Codility. Do tematu Codility jeszcze powrócę w innym wpisie.

Na sytuacje, takie jak rozmowa kwalifikacyjna, warto się przygotować. Próba przewidzenia możliwych scenariuszy sytuacji, pytań i przygotowanie odpowiedzi na nie daje nam pewność siebie. Wujek Google nie zawodzi w tej kwestii, wiele stron wyczerpuje temat przygotowań, dlatego odsyłam was do niego i jego wyników wyszukiwania. Należy pamiętać, że na rozmowie macie sprzedać siebie, swoje umiejętności – dlatego należy wiedzieć dokładnie, co potraficie. Ja, jako początkujący w branży IT, będę podkreślał chęć nauki, doskonalenia umiejętności. Spróbuje przekonać rekrutera, że inwestycja we mnie opłaci się firmie. Do tego potrzebna jest wspomniana wcześniej już pewność siebie.

Czy się uda? Wszystkie obserwacje zamieszczę na blogu. Dowiecie się już wkrótce 🙂

Skomentuj

